Urduliz polita

Sortzailearen liburuxka: MARRAZOAK

Zirkuituaren mapa

Legenda

Deskargatu ondoko ikonoak klikatuta, zure zirkuituan erabiltzeko.
  • Norabidea: norabidea
  • Abiapuntua: abiapuntua
  • Helmuga: helmuga
  • Erreferentzia puntua: erreferentzia puntua
  • Interesguneak: interesguneak

Zirkuituaren deskribapena

Zure zirkuituaren lehen urratsa

0 1

Abiapuntutik lehen interesgunera joateko,

Deskribapena

Lehenengoz joan gezia markatzen duen norabidera eta segii aurrera lehenengo izarra aurkitu arte. Lehenengo izarra aurkitzen duzunean Burdin hesiara joan nahi bazara ezkerrera biratu eta Burdin Hesia ikusten bukatu duzunean atzera bota eta jarri lehenengo izarra egon den lekuan.

Zure zirkuituaren bigarren urratsa

1 2

Lehenengo interesgunetik bigarren interesgunera joateko,

Deskribapena

Lehenengo izarrean zaudenean segi aurrera beste izarra aurkitu arte, beste izarra aurkitu duzunean ezkerrera biratu BI247tik abiatuta. Berriro segi aurrera beste izarra auritu arte, izarra aurkitzen duzunean ezkerrera biratu eta aurrera joaten bazara aurkituko duzu Memoria parkea.

Zure zirkuituaren hirugarren urratsa

2 3

Bigarren interesgunetik hirugarren interesgunera joateko,

Deskribapena

Pixka bat aurrerago joan beher zara eta hor Santa Marinako Baseliza aurkituko duzu. Santa Marinako mendia Santa Marinako Baselizaren ondoan dago. Orduan ez duzu ezer egin behar.

Zure zirkuituaren laugarren urratsa

3 4

Deskribapena

Zure zirkuituaren bostgarren urratsa

4 5

Laugarren interesgunetik helmugara joateko (helmuga eta abiapuntua berbera da),

Deskribapena

Azkenengo interesgunean zaudenean segi aurrera azkenengo izarra aurkitu arte, aurkitzen duzunean ezkerrera abiatu eta pixka bat aurrera joanez hasi zaren lekuan bukatuko duzu.

Zure erabiltzaile esperientzia hobetzeko cookie-ak erabiltzen ditugu. Nabigatzen jarraituz gero, horien instalazioa eta erabilera onartuko duzu.

Informazio gehiago Ados